- Στο πρώτο Θέμα, στο Α (Σωστό- Λάθος), στην 2η ερώτηση, θεώρησα ότι και οι 2 απαντήσεις ήταν σωστές, εφόσον διαπιστώθηκε ένα φραστικό πρόβλημα στην διατύπωση της φράσης του ερωτήματος.
- Στην αντιστοίχιση του Β υποερωτήματος του 1 ου Θέματος προέκυψε και δεύτερος σωστός συνδυασμός, ο παρακάτω: Ζυγωματικά οστα - διπλά, Κάτω γνάθος- Μονό οστό, Άνω γνάθος - προσωπικό κρανίο, βρεγματικά οστά - εγκεφαλικό κρανίο, παρασυμπαθητικό - πτώση Α Π, συμπαθητικό - αύξηση ΑΠ
Τέλος, οι επιδόσεις των μαθητών γενικά ήταν ανάλογες της παρουσίας τους στην τάξη και των προφορικών τους βαθμών, εκτός από κάποιες δυσάρεστες εξαιρέσεις (μη ανακοινώσιμες) που δεν υπερασπίστηκαν τον καλό βαθμό τους κι έγραψαν άθλια!
Το αντίθετο, κάποιος να γράψει καλλίτερα από την προφορική του επίδοση στα 2 τετράμηνα, δεν συνέβη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου